industry

Retail

Retail

Als retailer is het essentieel zowel uw bestaande als uw potentiële klanten te begrijpen om betere beslissingen te kunnen nemen en op een concurrentiële markt te kunnen groeien.

Location Insights maakt een beter inzicht in de bewegingen en het gedrag van mensen in en om uw winkel of bestaande promotiegebieden mogelijk. Dankzij deze rijkere inzichten zult u beter geïnformeerd beslissingen over toekomstige business activiteiten kunnen nemen. Het kan hierbij gaan om een geoptimaliseerde shoppingservaring voor uw klanten, een nieuwe OOH-campagne of een locatie voor een nieuwe winkel.

De interactieve en duidelijke rapporten van Proximus MyAnalytics bieden u inzichten die u helpen uw zakelijke beslissingen te verbeteren:

  • Waar komen de mensen vandaan die op de locatie van mijn shop, POS of OOH-advertising voorbijkomen? Hoe gedragen ze zich?
  • Wat gebeurt er in mijn shop, wat is het profiel van mijn winkelbezoekers en hoe kan ik hun ervaring verbeteren?
  • Wat is het effect van mijn promotie-inspanningen? Hoe kan ik mijn promotieactiviteit beter afstemmen?
  • Welke nieuwe winkellocatie zal het ruimste of het gepaste publiek voor mijn merk opleveren?
  • Wat zijn mijn optimale openingsuren om de meeste business aan te trekken?
  • Welk huurgeld moet ik betalen of vragen voor deze locatie?

view our solutions for this industry

Visitor & Event Analytics

Verzamel geaggregeerde informatie elk type bezoeker van een gebied. Het kan hierbij gaan om deelnemers aan een evenement, shoppers of toeristen.

read more

Journey Analytics

Verzamel bijkomende informatie over de trajecten van mensen binnen, doorheen of rond uw interessegebied.

read more

Blijft u graag op de hoogte?

Schrijf in op onze nieuwsbrief om regelmatig updates te krijgen.

industry_subscribe_button

news

14.12.2017

ICT Personality of the Year 2017 over big data read more

12.01.2017

Wat weet u over de Boekenbeurs dankzij MyAnalytics? read more

29.12.2016

IoT & big data: van droom tot realiteit dankzij cocreatie read more